Ofte stilte spørsmål

Produkt

Hvem passer massasjebelte deres for?

Massasjebelte passer for deg som ønsker effektiv restitusjon, mindre spenninger og mer velvære, uansett om du er aktiv, har kontorjobb eller bare trenger å koble av



Hva gjør jeg hvis produktet ikke fungerer som det skal?

Kontakt vårt kundeservice. Vi tilbyr enestående support og hjelper deg raskt med reparasjon, bytte eller retur.

Kan massasjebeltet brukes mens jeg er på farten?

Absolutt! Beltet er designet for å være lett og portabelt .Det er perfekt å bruke hjemme, på kontoret eller på reise.

Hvordan kontakter jeg dere?

Du kan nå oss via e-post: kundeservice@reliva.no eller kontaktskjemaet på nettsiden. Vi svarer innen 24 timer.

Frakt & Levering

Hva er leveringstiden deres?

Vi leverer i hele landet og leveringstiden er 10-14 dager.

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenken din. Da kan du følge bestillingen din, til den er levert.

Hva koster frakten?

Det er alltid gratis frakt hos oss.

Sender dere til utlandet?

Foreløpig sender vi bare i Norge.

Retur

Retur betingelser

Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returen din ikke godkjennes.

  • Du kan returnere varen i 14 dager etter den ble levert. 

  • Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.

  • Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også. 

Hvordan returnerer jeg?

Kontakt vår kundeservice ved hjelp av kontakt linken på forsiden eller sed e-post til kundeservice@reliva.no, så sender vi deg instruksjoner for enkel retur.



PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.

Hvordan får jeg bekreftelse på at returen min er mottatt?

Du får en e-post fra oss så snart vi har mottatt og er i gang med og behandle returen.

Har jeg angrerett

Ja, du har alltid 14 dagers angrerett i henhold til norsk lov.



Må jeg betale for å returnere?

Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.

Hvorfor er ikke returen min behandlet?

Har vi ikke mottatt din retur, er det vanskelig for oss å behandle denne.

Kontakt vår kundesupport, så skal vi prøve å løse saken. Uten portokvitteringen kan vi ikke behandle noen returforespørsler hvis returen har gått tapt under transport tilbake til vårt lager.

Kontakt oss